niedziela, 11 stycznia 2015

Krótkie wyjaśnienie...

Witam Cię drogi Czytelniku.
Zapewne jesteś już trochę, lub bardzo zły bo mijają dni, a rozdziału jak nie było tak nie ma... Już wszystko wyjaśniam, jak zapewne wiesz niedawno Dominika czyli nasza kochana Bujka zawiesiła swą działalność na blogu z powodu szkoły i nadciągającej matury. Pozostałyśmy ja i Zuza, która niestety popsuła telefon i nie ma możliwości pisania, a do tego dochodzą jej problemy z wi-fi, a dokładniej z zasięgiem...
Pozostałam więc tylko ja, oczywiście jakiś zły duszek wziął teraz mnie w swoje sidła i dziś wysiadając  z busa popsułam troszkę swój telefon, dokładnie dotyk... Rozdział oczywiście się pojawi, lecz najwcześniej w sobote. Pewnie jesteś ciekaw dlaczego w sobotę, a nie wcześniej... Przyczyną jest brak dostępu do komputera, ponieważ mam szkołę w innym mieście niż to, w którym mieszkam. Oczywiście będę się starać pisać na telefonie, lecz obawiam się, że nawał nauki mi na to za bardzo nie pozwoli...
Pati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz